Často kladené dotazy
Kdy odesíláte balíčky?
Zboží je vždy odeslané do 24 hodin od přijetí platby od zákazníka.
Kdy přijde můj balíček. Jaká je dodací lhůta?
Doba dodání se u všech produktů liší. Jelikož je zboží od dodavatelů, nejsme schopni ji přesně na den určit. Maximální doba doručení je 360 pracovních dnů. 90% všeho zboží dorazí již do 30 pracovních dnů.
Čekat takto dlouho na své zboží nemusí být pro každého příjemné. Plně si to uvědomujeme a právě proto se doba dodání kompenzuje dopravou zdarma a levnou cenou produktu. Pokud si počkáte, budete mít zboží, které v Čechách nenajdete.
Přišla mi pouze část objednávky. Co mám dělat?
Pokud objednáváte více druhů zboží, je možné, že vám bude doručeno z několika různých skladů. Každá část objednávky tak může dorazit v jinou dobu. Neobávejte se tedy, že by vám zbytek objednávky nebyl doručen, je na cestě.
Odkud zboží posíláte?
Máme různé dodavatele po celém světě. Právě proto se liší doba dodání, i balení jednotlivých produktů i to, že balíčky nechodí dohromady, ale zvlášť.
Kdo mi zásilku doručí?
Zásilka vám bude doručena Českou poštou. Balík vám bude doručen do ruky. Pokud nebudete v době doručování zastiženi, tak vám pošta zanechá výzvu k vyzvednutí zásilky na místní pobočce. Pokud se jedná o menší zásilku, tak je možné, že ji doručovatel(ka) dá do poštovní schránky.
Co mám dělat, pokud zásilka nedorazila?
Pokud vám zásilka nebyla doručena a již uběhla doba 360 pracovních dnů od odeslání zásilky, kontaktujte naši zákaznickou podporu. Pokud tato doba ještě neuběhla, zboží je stále na cestě.
Kde naleznu tabulku velikostí
Tabulka velikostí je v popisku každého produktu pod fotkami.
Nemám možnost platby kartou nebo převodem. Co mám dělat?
Pokud nemáte možnost platit platební kartou nebo bankovním převodem, tak můžete zvolit platbu složenkou. Pro objednání vyberte platbu bankovním převodem. Na e-mail vám přijdou detaily našeho bankovního účtu. Nyní již stačí vyplnit složenku a proplatit ji na pobočce České pošty.
Mohu za zboží zaplatit dobírkou?
Ne. Platba dobírkou u nás není z technických důvodů možná. Platit za zboží můžete platební kartou nebo bankovním převodem. Balíčky odesíláme ihned po obdržení vaší platby. Pokud nemáte platební kartu ani bankovní účet, můžete platit složenkou na pobočce České pošty.
Odeslal/a jsem platbu, ale nepřišlo mi potvrzení o přijetí platby.
K párování plateb používáme účetní systém, který přijatou platbu z internetového bankovnictví páruje podle variabilního symbolu (VS) který představuje číslo objednávky.
Občas se ale stane, že zákazníci omylem napíší do variabilního symbolu chybné číslo a k párování nedojde. Občas se také stane, že i přes to, že variabilní symbol je shodný, ale náš systém to stejně nedokáže napárovat.
Pro tyto případy procházíme internetové bankovnictví a platby párujeme ručně jednou za dva dny.
Zaplatil/a jsem a přišla mi upomínka, abych zaplatil/a znovu.
Zaplatil/a jste za zboží, platba nám dorazila na bankovní účet, ale náš účetní systém to ještě nestihl spárovat s našim webovým řešením e-shopu.
Bohužel ale náš systém nedostal informaci o přijaté platbě a automaticky odeslal upomínku s žádostí o zaplacení. Pokud jste platili, upomínky ignorujete a předem se omlouváme, pokud vám dorazí i přes to, že jste platili.
Náš systém je totiž nedokázal napárovat a proto se upomínka odeslala. Všechny platby procházíme ručně a ručně je párujeme.
Posíláte zboží na dobírku?
Dobírka je komplikovaná věc, kterou jsme museli zrušit. Důvody jsou velice jednoduché. Opakovaně se stávalo, že jsme zaplatili za zboží našim dodavatelům, balíček byl poslán a doručen na adresu a nikdy nezastihnul svého majitele – protože si to rozmyslel. Nám vznikaly veliké škody. Budeme rádi, když objednávky udělané na našem internetovém obchodu, budou vždy uvážené a pro spokojenost obou stran.
Možnosti platby jsou převod na účet a platba kartou. Balíčky odesíláme ihned po obdržení vaší platby. Při platbě převodem nesmíte zapomenou uvést přesnou částku, VS (číslo objednávky) a do poznámky vaše jméno.